Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Regulamin pracy Urzędu
ISO w Urzędzie
Załatwianie spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Zamówienia publiczne
Konkursy
Konsultacje
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Załatwianie spraw
 Strona archiwalna z dnia 2006.11.20 19:54:49 powrót do aktualnej strony
 

Zmiana wpisu w ewidencji działalności gospodarczej

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 19.11.1999 r. - Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999 r. nr 101 poz. 1178 z późn. zm.).
  2. Ustawa z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
  3. Ustawa z dnia 2.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. nr 173, poz. 1807 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w ewidencji działalności gospodarczej (Format MS Word DOC (25 KB), Format RTF RTF (13 KB), Format PDF PDF (23 KB)).
  2. Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości (do wglądu).

Opłaty

Od wniosku - 50,00 zł.

Miejsce złożenia dokumentów

Referat Rozwoju Gospodarczego, Promocji Gminy i Współpracy z Zagranicą

II piętro, pokój nr 201, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 52

e-mail: ewidencja@ledziny.pl

Jednostka obsługująca

Referat Rozwoju Gospodarczego, Promocji Gminy i Współpracy z Zagranicą

II piętro, pokój nr 201, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 52

e-mail: ewidencja@ledziny.pl

Godziny urzędowania

od poniedziałku do piątku: od 730 do 1530

Sposób załatwienia sprawy

Wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmiany we wpisie w ewidencji działalności gospodarczej.

Termin załatwienia sprawy

Do 14 dni od dnia złożenia wniosku.

Sposób przekazania informacji o sprawie

Ustalenie terminu odbioru zaświadczenia o dokonaniu zmiany we wpisie w ewidencji działalności gospodarczej przy złożeniu wniosku.

Tryb odwoławczy

W przypadku odmowy dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej stronie przysługuje odwołanie, które wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem organu, który decyzję wydał. Opłata skarbowa za odwołanie wynosi 5,00 zł, a za każdy załącznik 0,50 zł.

Pozostałe informacje

  1. Zgłoszenie zmiany wpisu w ewidencji działalności gospodarczej wymaga formy pisemnej i musi nastąpić w ciągu 14 dni od zmiany stanu faktycznego i prawnego odnoszące się do przedsiębiorcy i wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, objęte danymi zawartymi w zgłoszeniu.
  2. Odbioru zaświadczenia powinien dokonać przedsiębiorca, bądź osoba posiadająca pisemne upoważnienie podpisane przez przedsiębiorcę, po okazaniu dowodu osobistego.

Powrót do pozostałych spraw

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Piotr Buchta, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 201, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 59, e-mail: koordynator@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2006.11.20
Data udostępnienia: 2006.11.20 19:54:49

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny