Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Regulamin pracy Urzędu
ISO w Urzędzie
Załatwianie spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Zamówienia publiczne
Konkursy
Konsultacje
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Załatwianie spraw
 Strona archiwalna z dnia 2013.01.04 21:29:37 powrót do aktualnej strony
 

Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego powyżej dwóch miesięcy

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. nr 87, poz. 960 z 2001 roku z późn. zm.).
  2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. nr 236, poz. 1999 z 2002 roku).
  3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 roku w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicę, a także organów właściwych w tych sprawach (Dz. U. nr 68 poz. 344 z 1992 roku).

Wymagane dokumenty

  1. Wypełniony formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca czasowego pobytu ponad 2 miesiące Format PDF PDF (85 KB).
  2. Dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania.
  3. Książeczka wojskowa lub potwierdzenie pierwszej rejestracji w przypadku:
    1. mężczyzn począwszy od 1 stycznia roku, w którym kończą 19 lat, do dnia 31 grudnia roku, w którym kończą 50 lat, a posiadających stopnie wojskowe chorążych lub oficerów - 60 lat,
    2. kobiet przeniesionych do rezerwy, począwszy od następnego dnia po dniu przeniesienia do rezerwy do dnia 31 grudnia roku, w którym kończą 40 lat, a posiadające stopień chorążych lub oficerów - 50 lat
  4. Odpis skrócony aktu urodzenia (w przypadku wymeldowania osoby niepełnoletniej).

Opłaty

Nie podlega opłacie.

Miejsce złożenia dokumentów

Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji

parter, pokój nr 06, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 124, 160

e-mail: administracja@ledziny.pl

Jednostka obsługująca

Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji

parter, pokój nr 06, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 124, 160

e-mail: administracja@ledziny.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek od 730 do 1700

od wtorku do czwartku od 730 do 1530

piątek od 730 do 1400

Sposób załatwienia sprawy

  1. Wydanie zaświadczenia stwierdzającego dopełnienie obowiązku wymeldowania się.
  2. Dokonanie adnotacji w zbiorze danych osób zameldowanych na pobyt czasowy trwający ponad dwa miesiące.

Termin załatwienia sprawy

Bezzwłocznie.

Sposób przekazania informacji o sprawie

Odbiór zaświadczenia bezpośrednio po jego wydaniu.

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje.

Pozostałe informacje

  1. Wymeldowania dokonuje osoba opuszczająca miejsce pobytu najpóźniej w dniu jego opuszczenia.
  2. Jeżeli osoba podlegająca obowiązkowi wojskowemu posiada kartę mobilizacyjną, przed dokonaniem wymeldowania jest obowiązana zgłosić zmianę adresu w Wojskowej Komendzie Uzupełnień.
  3. Za osobę niepełnoletnią dokonującą wymeldowania druk podpisuje przedstawiciel ustawowy.
  4. Jeżeli okres pobytu czasowego odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona od obowiązku wymeldowania się.

Powrót do pozostałych spraw

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Marzanna Fabian, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 06, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 160, e-mail: administracja@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2013.01.04
Data udostępnienia: 2013.01.04 21:29:37

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny