|
Strona archiwalna z dnia 2013.01.04 21:29:37
|
|
Zameldowanie na pobyt czasowy trwający do dwóch miesięcy Podstawa prawna - Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. nr 87, poz. 960 z 2001 roku z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. nr 236, poz. 1999 z 2002 roku).
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 roku w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicę, a także organów właściwych w tych sprawach (Dz. U. nr 68 poz. 344 z 1992 roku).
Wymagane dokumenty Do wglądu dowód osobisty osoby meldującej się. Uwaga! Czynności zameldowania dokonuje się ustnie w obecności właściciela lub najemcy lokalu. Opłaty Nie podlega opłacie. Miejsce złożenia dokumentów Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji parter, pokój nr 06, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 124, 160 e-mail: administracja@ledziny.pl Jednostka obsługująca Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji parter, pokój nr 06, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 124, 160 e-mail: administracja@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy - Wpis do książki zameldowań osób zameldowanych na pobyt czasowy do dwóch miesięcy.
- Wydanie potwierdzenia zameldowania.
Termin załatwienia sprawy Bezzwłocznie. Sposób przekazania informacji o sprawie Odbiór potwierdzenia zameldowania na pobyt czasowy do dwóch miesięcy bezpośrednio po dopełnieniu obowiązku meldunkowego. Tryb odwoławczy Nie przysługuje.
|