|
Strona archiwalna z dnia 2013.01.04 21:29:37
|
|
Wymeldowanie z pobytu czasowego trwającego do dwóch miesięcy Podstawa prawna - Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. nr 87, poz. 960 z 2001 roku z późn. zm.).
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. nr 236, poz. 1999 z 2002 roku).
Wymagane dokumenty Do wglądu dowód osobisty osoby dokonującej wymeldowania. Opłaty Nie podlega opłacie. Miejsce złożenia dokumentów Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji parter, pokój nr 06, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 124, 160 e-mail: administracja@ledziny.pl Jednostka obsługująca Wydział Spraw Obywatelskich i Administracji parter, pokój nr 06, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 124, 160 e-mail: administracja@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Dokonanie adnotacji o wymeldowaniu z miejsca pobytu czasowego trwającego do 2 miesięcy w książce zameldowań na podstawie zgłoszenia ustnego w urzędzie gminy. Termin załatwienia sprawy Bezzwłocznie. Tryb odwoławczy Nie przysługuje. Pozostałe informacje - Jeżeli okres pobytu czasowego trwającego do 2 miesięcy odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona od obowiązku wymeldowania się.
- Za osobę niepełnoletnią dokonującą wymeldowania druk podpisuje przedstawiciel ustawowy.
|