Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Deklaracje majątkowe radnych
Biuro Rady Miasta
Komisje Rady Miasta
Kluby radnych
Plany i programy
Uchwały Rady Miasta z 2015 roku
Protokoły z sesji
Sprawozdania
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Uchwały Rady Miasta z 2003 roku

Uchwała nr XXVIII/02/03 Rady Miasta Lędziny z dnia 27.02.2003 w sprawie budżetu miasta Lędziny na 2003 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. "d", pkt 10, art. 51, art. 57, art. 58 ustawy z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. nr 142 poz. 1591 z 2001 r. z późn. zm.), art. 109, art. 112, art. 116, art. 118, art. 122, art. 123, art. 124, art. 128 ust. 2 i art. 134 ustawy z dnia 26.11.1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. nr 155 poz. 1014 z późn. zm.) oraz art. 401, art. 405 i art. 420 ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. nr 62/2001 poz. 627 z późn. zm.), Rada Miasta uchwala:

§1

Uchwala się dochody i wydatki budżetu miasta na 2003 rok w następujących wysokościach:

  • dochody ogółem w kwocie 24 294 872 zł,
  • wydatki ogółem w kwocie 28 186 872 zł,

w tym:

  1. dochody własne w kwocie 23 260 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1,
  2. wydatki własne bieżące w kwocie 21 161 500 zł, w tym:
    • wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w kwocie 12 682 100 zł,
    • dotacje w kwocie 661 500 zł,
    • wydatki na obsługę długu miasta w kwocie 200 000 zł,

    zgodnie z załącznikiem nr 2,

  3. wydatki majątkowe własne w kwocie 5 990 500 zł, w tym:
    • inwestycyjne w kwocie 5 985 000 zł,

    zgodnie z załącznikiem nr 3,

  4. dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu w kwocie 883 434 zł
    wydatki bieżące w kwocie 883 434 zł, w tym:
    • wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w kwocie 210 096 zł

    zgodnie z załącznikiem nr 4,

  5. dochody związane z zadaniami własnymi i wg porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 55 379 zł
    wydatki bieżące w kwocie 45 379 zł
    wydatki majątkowe, w tym inwestycyjne w kwocie 10 000 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 5,
  6. dochody związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 96 059 zł
    wydatki bieżące w kwocie 96 059 zł, w tym:
    • wynagrodzenie i pochodne od wynagrodzeń w kwocie 28 707 zł

    zgodnie z załącznikiem nr 6.

§2

Deficyt budżetu wynosi -3 892 000 zł i uchwala się następujące źródła pokrycia deficytu (przychody)

  • z zaciągniętych pożyczek w kwocie +3 892 000 zł

zgodnie z załącznikiem nr 7.

§3

Inne rozliczenia z lat ubiegłych i pożyczki (przychody) w kwocie +1 289 840 zł przeznacza się na (rozchody):

  • udzielane z budżetu pożyczki w kwocie -11 500 zł,
  • spłatę otrzymanych krajowych pożyczek i kredytów w kwocie -1 278 340 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 7.

§4

Tworzy się rezerwę ogólną budżetu miasta w kwocie 100 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.

§5

Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych określa się w wysokości 280 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.

Wydatki bieżące na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych wyniosą 267 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.

Wydatki majątkowe (inwestycyjne) na realizację zadań jw. wyniosą 13 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3.

§6

Uchwala się plan środków specjalnych jednostek budżetowych, które:

  • w przychodach wyniosą 309 320 zł,
  • w wydatkach wyniosą 335 000 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 8.

§7

Zatwierdza się zestawienie przychodów i wydatków GFOŚ i GW:

  • w przychodach w kwocie 25 000 zł,
  • w wydatkach w kwocie 95 316 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 9.

§8

Upoważnia się burmistrza miasta do:

  1. dokonywania przeniesień wydatków budżetowych między rozdziałami i paragrafami, w ramach działu,
  2. dokonywania przeniesień wydatków budżetowych między rozdziałami i paragrafami, w ramach działów do kwoty 60 000 zł danego zadania inwestycyjnego, z wyjątkiem tworzenia nowych zadań inwestycyjnych,
  3. zaciągania długu oraz spłaty jednorazowo zobowiązań, do wysokości 500 000 zł na każde zadanie,
  4. zaciągania kredytów i pożyczek na pokrycie wynikającego w ciągu roku niedoboru budżetu, do wysokości 1 500 000 zł w wybranych przez siebie bankach,
  5. lokowania wolnych środków na rachunkach lokat terminowych lub zakupu i zbycia bonów i obligacji skarbowych, w różnych bankach.

§9

Wykonanie uchwały powierza się burmistrzowi miasta.

§10

Uchwała wchodzi w życie 14 dni po jej opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2003 roku.

Załącznik nr 1 do uchwały nr XXVIII/02/03

Dochody własne na 2003 rok
Zestawienie wg działów i ważniejszych źródeł

Dział Wyszczególnienie Kwota [zł]
010 Rolnictwo i łowiectwo 1 000
Wpływy z różnych opłat - świadectwa pochodzenia zwierząt. 1 000
700 Gospodarka mieszkaniowa 872 000
Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości. 40 000
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze. 225 000
Wpływy z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności. 7 000
Wpływy ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych. 600 000
750 Administracja publiczna 67 788
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze. 55 000
Wpływy z usług - ksero. 4 000
Pozostałe odsetki. 8 788
754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 20 000
Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od ludności. 20 000
756 Dochody od osób prawnych od osób fizycznych i od innych jednostek nie posiadających osobowości prawnej 14 890 288
Podatek dochodowy od osób fizycznych - udział 27,6%. 4 836 088
Podatek dochodowy od osób prawnych - udział 5%. 80 000
Podatek od nieruchomości - osoby prawne. 6 200 000
Podatek od nieruchomości - osoby fizyczne. 850 000
Podatek rolny - osoby prawne. 4 500
Podatek rolny - osoby fizyczne. 70 000
Podatek leśny - osoby prawne. 2 500
Podatek leśny - osoby fizyczne. 200
Podatek od środ. transportowych - osoby prawne. 27 500
Podatek od środ. transportowych- osoby fizyczne. 77 500
Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych, opłacany w formie karty podatkowej. 60 000
Podatek od spadków i darowizn. 40 000
Podatek od posiadania psów. 7 000
Wpływy z opłaty skarbowej - US. 5 000
Wpływy z opłaty skarbowej - pozostałe. 45 000
Wpływy z opłaty targowej. 170 000
Wpływy z opłaty administracyjnej za czynności urzędowe. 5 000
Wpływy z opłaty eksploatacyjnej:
- bieżące,
- zaległość,
- odsetki.
2 000 000
1 037 086
535 861
427 053
Wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu. 280 000
Podatek od czyn. cywilnoprawnych - osób prawnych. 2 000
Podatek od czyn. cywilnoprawnych - osób fizycznych. 128 000
758 Różne rozliczenia 7 028 074
Subwencje ogólne z budżetu państwa:
- część oświatowa,
- część podstawowa,
- część rekompensująca.
7 028 074
6 354 155
11 753
662 166
801 Oświata i wychowanie 12 100
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze - szkoły. 11 000
Pozostałe odsetki - MZE. 1 100
853 Opieka społeczna 166 250
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych SP, jednostek samorządu terytorialnego innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze - Kuchnia Miejska. 21 600
Wpływy z usług - Kuchnia Miejska. 137 800
Pozostałe odsetki - MOPS. 250
Pozostałe odsetki - Kuchnia Miejska. 300
Wpływy z różnych dochodów:
- zwrot zasiłków - MOPS,
- zwrot za media - Kuchnia Miejska.
6 300
3 000
3 300
854 Edukacyjna opieka wychowawcza 127 500
Wpływy z usług - Przedszkola. 126 500
Pozostałe odsetki - Przedszkola. 1 000
921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 75 000
Wpływy z usług. 60 000
Wpływy ze sprzedaży wyrobów i składników majątkowych - wydawnictwa. 15 000
RAZEM DOCHODY WŁASNE 23 260 000

Załącznik nr 2 do uchwały nr XXVIII/02/03

Wydatki własne bieżące na 2003 rok
Zestawienie wg działów i rozdziałów

Dział Rozdział Wyszczególnienie Kwota [zł]
010   Rolnictwo i łowiectwo 31 000
  01030 Izby rolnicze. 1 490
01095 Pozostała działalność. 29 510
600   Transport i łączność 1 300 000
  60004 Lokalny transport zbiorowy. 850 000
60016 Drogi publiczne gminne. 450 000
700   Gospodarka mieszkaniowa 590 000
  70004 Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej. 420 000
70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami. 150 000
70095 Pozostała działalność. 20 000
710   Działalność usługowa 154 000
  71004 Plany zagospodarowania przestrzennego. 100 000
71095 Pozostała działalność. 54 000
750   Administracja publiczna 4 688 000
  75011 Urzędy wojewódzkie, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
260 000
246 000
75011 Urzędu wojewódzkie - pow., w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
75 000
71 700
75022 Rady gmin (miast i miast na prawach powiatu). 160 000
75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu), w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
4 088 000
3 488 000
75047 Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych. 90 000
75095 Pozostała działalność. 15 000
754   Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 370 000
  75412 Ochotnicze straże pożarne, w tym:
- dotacje.
60 000
5 000
75416 Straż Miejska, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
310 000
290 000
757   Obsługa długu publicznego 200 000
  75702 Obsługa papierów wartościowych kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego, w tym:
- wydatki na obsługę długu miasta.
200 000
200 000
758   Różne rozliczenia 105 000
  75809 Rozliczenia między jednostkami samorządu terytorialnego, w tym:
- dotacje.
5 000
5 000
75818 Rezerwy ogólne i celowe. 100 000
801   Oświata i wychowanie 8 104 500
  80101 Szkoły podstawowe, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
4 671 500
3 871 400
80110 Gimnazja, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
2 957 700
2 412 300
80113 Dowożenie uczniów do szkół. 60 000
80114 Zespoły ekonomiczno-administracyjne szkół, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
333 900
275 400
80120 Licea ogólnokształcące - LO w Lędzinach, w tym:
- dotacje.
34 500
34 500
80145 Komisje egzaminacyjne. 2 000
80146 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli. 44 900
803   Szkolnictwo wyższe 36 000
  80309 Pomoc materialna dla studentów. 36 000
851   Ochrona zdrowia 287 000
  85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi, w tym:
- UM, z czego:
- dotacje,
- MOPS, z czego:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
267 000
90 000
45 000
177 000
77 600
85158 Izby wytrzeźwień, w tym:
- dotacje.
20 000
20 000
853   Opieka społeczna 1 939 000
  85314 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. 480 000
85315 Dodatki mieszkaniowe. 150 000
85319 Ośrodki pomocy społecznej, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
735 000
597 200
85328 Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze. 80 000
85395 Pozostała działalność, w tym:
- Kuchnia Miejska, z czego:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń,
- MOPS.
494 000
491 000
270 700
3 000
854   Edukacyjna opieka wychowawcza 1 250 000
  85404 Przedszkola, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
1 213 100
1 021 800
85412 Kolonie i obozy oraz inne formy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej. 15 000
85415 Pomoc materialna dla uczniów. 16 000
85446 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli. 5 900
900   Gospodarka komunalna i ochrona środowiska. 1 130 000
  90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód. 200 000
90002 Gospodarka odpadami. 180 000
90003 Oczyszczanie miast i wsi. 200 000
90004 Utrzymanie zieleni w miastach i gminach. 200 000
90013 Schroniska dla zwierząt. 20 000
90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg. 330 000
921   Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego. 737 000
  92105 Pozostałe zadania w zakresie kultury, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń,
- dotacje.
455 000
60 000
50 000
92116 Biblioteki, w tym:
- dotacje.
282 000
282 000
926   Kultura fizyczna i sport. 240 000
  92605 Zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu, w tym:
- dotacje.
240 000
220 000
RAZEM WYDATKI WŁASNE BIEŻĄCE 21 161 500

Załącznik nr 3 do uchwały nr XXVIII/02/03

Wydatki majątkowe własne na 2003 rok

Dział Rozdział Wyszczególnienie Kwota [zł]
600   Transport i łączność 380 000
  60016 Drogi publiczne gminne:
- parking przy ul. Lędzińskiej 47,
- parking przy poczcie w Hołdunowie i droga dojazdowa
do targowiska,
- podbudowa ul. Górecka,
- nawierzchnia ul. Zacisze.
380 000
20 000
160 000
 
80 000
120 000
700   Gospodarka mieszkaniowa 150 000
  70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami:
- wykup gruntu pod przedsięwzięcia gospodarcze.
150 000
150 000
750   Administracja publiczna 70 000
  75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu):
- zakup środków trwałych.
70 000
70 000
754   Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 60 000
  75412 Ochotnicze straże pożarne:
- zakup samochodu pożarniczego - dotacja.
60 000
60 000
801    Oświata i wychowanie 100 000
  80101 Szkoły podstawowe:
- SP nr 3 - remont sanitariatów.
100 000
100 000
851   Ochrona zdrowia 83 000
  85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi:
- zakup środków trwałych UM,
- zakup środków trwałych MOPS.
13 000
10 000
3 000
85195 Pozostała działalność:
- zakup środków trwałych.
70 000
70 000
853   Opieka społeczna 10 000
  85319 Ośrodki pomocy społecznej:
- zakup środków trwałych MOPS.
10 000
10 000
854   Edukacyjna opieka wychowawcza 12 000
  85404 Przedszkola:
- plac zabaw przy Przedszkolu nr 2.
12 000
12 000
900   Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 5 095 500
  90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód:
- oczyszczalnia ścieków w Lędzinach dzielnica Hołdunów
wraz z kolektorem doprowadzającym i odprowadzającym
ścieki oczyszczone do odbiornika,
- kanalizacja sanitarna ul. Mickiewicza, Gwarków,
- budowa kolektora sanitarnego ul. Murckowska
do oczyszczalni,
- Pt kanalizacja od SP nr 3 do oczyszczalni,
- kanalizacja ul. Lompy,
- kanalizacja ul. Podgórna.
5 040 000
4 400 000
 
 
150 000
180 000
 
40 000
120 000
150 000
90095 Pozostała działalność:
- uzbrojenie terenu pod budownictwo mieszkaniowe,
- udziały w spółce "Gminne Wodociągi".
55 500
50 000
5 500
926   Kultura fizyczna i sport 30 000
  92601 Obiekty sportowe:
- adaptacja obiektów sportowych MKS Lędziny dla potrzeb osób niepełnosprawnych - realizacja SPNRON.
30 000
30 000
RAZEM WYDATKI MAJĄTKOWE WŁASNE 5 990 500

Załącznik nr 4 do uchwały nr XXVIII/02/03

Dochody i wydatki związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej na 2003 rok

Dział Rozdział Wyszczególnienie Kwota [zł]
    DOCHODY  
750    Administracja publiczna 69 603
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami. 69 603
751    Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 2 870
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami. 2 870
853    Opieka społeczna 682 961
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami. 9 460
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami. 451 870
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami. 73 606
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami. 148 025
900   Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 128 000
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami. 128 000
    OGÓŁEM DOCHODY 883 434
    WYDATKI  
750   Administracja publiczna 69 603
  75011* Urzędy wojewódzkie, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
69 603
69 200
751   Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 2 870
  75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa. 2 870
853   Opieka społeczna 682 961
  85313 Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej. 9 460
85314 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne. 451 870
85316 Zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze. 73 606
85319 Ośrodki pomocy społeczne, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
148 025
140 896
900   Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 128 000
  90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg. 128 000
    OGÓŁEM WYDATKI 883 434

* Uwaga

W dz. 750 rozdz. 75011 §069 Urzędy Wojewódzkie - zaplanowana przez Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach wpłata pobieranych w 2003 r. przez UM opłat za wydanie nowych dowodów osobistych wyniesie 21 700 zł.

Załącznik nr 5 do uchwały nr XXVIII/02/03

Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze porozumień lub umów między jednostkami samorządu terytorialnego na 2003 rok

Dział Rozdział Wyszczególnienie Kwota [zł]
      DOCHODY  
600   Transport i łączność 65 715
Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego. 65 715
750   Administracja publiczna 20 137
Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego. 20 137
754   Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 10 207
Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego. 10 207
    OGÓŁEM DOCHODY 96 059
      WYDATKI  
600   Transport i łączność 65 715
  60014 Drogi publiczne powiatowe. 65 715
750   Administracja publiczna 20 137
  75011 Urzędy wojewódzkie, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń.
20 137
19 500
754   Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 10 207
  75414 Obrona cywilna:
- wynagrodzenia i poch. od wynagrodzeń
10 207
9 207
      OGÓŁEM WYDATKI 96 059

Załącznik nr 6 do uchwały nr XXVIII/02/03

Dochody i wydatki związane z realizacją zadań własnych i na podstawie porozumień z organami administracji rządowej na 2003 rok

Dział Rozdział Wyszczególnienie Kwota [zł]
    DOCHODY  
710   Działalność usługowa 1 000
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące realizowane przez gminę na podstawie porozumień z organami administracji rządowej. 1 000
801   Oświata i wychowanie 16 460
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związkom gmin). 16 460
853   Opieka społeczna 37 036
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin). 13 665
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconym gminom ustawami. 10 000
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin). 13 371
854   Edukacyjna opieka wychowawcza 883
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związkom gmin). 883
    OGÓŁEM DOCHODY 55 379
    WYDATKI  
710   Działalność usługowa 1 000
  71035 Cmentarze. 1 000
801   Oświata i wychowanie 16 460
  80195 Pozostała działalność. 16 460
853   Opieka społeczna 37 036
  85315 Dodatki mieszkaniowe. 13 665
85319 Ośrodki pomocy społecznej, w tym:
- wydatki majątkowe z czego inwestycyjne: realizacja programu POMOST.
10 000
10 000
85395 Pozostała działalność. 13 371
854   Edukacyjna opieka wychowawcza 883
  85495 Pozostała działalność. 883
    OGÓŁEM WYDATKI 55 379

Załącznik nr 7 do uchwały nr XXVIII/02/03

Źródła pokrycia deficytu budżetu
Przychody i rozchody na 2003 rok

§ Wyszczególnienie Kwota [zł]
  PRZYCHODY  
952 Przychody z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym 3 903 500
955 Przychody z tytułu innych rozliczeń krajowych 1 278 340
  OGÓŁEM PRZYCHODY 5 181 840
  ROZCHODY  
991 Udzielone pożyczki i kredyty 11 500
992 Spłaty otrzymanych krajowych pożyczek i kredytów 1 278 340
  OGÓŁEM ROZCHODY 1 289 840
  PER SALDO PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW 3 892 000

Załącznik nr 8 do uchwały nr XXVIII/02/03

Plan przychodów i wydatków środków specjalnych na 2003 rok

Rozdz. Nazwa jednostki budżetowej BO Przychody Suma bilansowa Wydatki Stan środków obrotowych na 31.12.2003 r. Suma bilansowa
60016 Urząd Miasta - 5 000 5 000 5 000 - 5 000
80114 Miejski Zarząd Edukacji 33 680 304 320 338 000 330 000 8 000 338 000
  OGÓŁEM  33 680 309 320 343 000 335 000 8 000 343 000

Załącznik nr 9 do uchwały nr XXVIII/02/03

Plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej miasta Lędziny na 2003 rok

Dział Rozdział § Wyszczególnienie Kwota [zł]
      BO 70 316
      PRZYCHODY  
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 25 000
  90011   Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 25 000
  069 Wpływy z różnych opłat:
- wpływy ze Śląskiego Urzędu Marszałkowskiego,
- wpływy ze Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
 
20 000
5 000
      RAZEM PRZYCHODY z BO 95 316
      WYDATKI  
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 95 316
  90011   Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej 90 000
  3030 Różne opłaty na rzecz osób fizycznych:
- dopłaty do piecy co.
77 316
4210 Zakup materiałów i wyposażenia:
- ochrona gruntów rolnych.
14 000
4300 Zakup usług pozostałych:
- prowizja bankowa,
- badanie gleb i zanieczyszczeń powietrza.
 
1 500
2 500
      RAZEM WYDATKI 95 316

Powrót do pozostałych uchwał

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Dorota Hudy, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 112, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 31, e-mail: dorota.hudy@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2003.02.27
Data udostępnienia: 2004.01.13 01:02:20
Liczba odwiedzin strony: 1517 (ostatnie odwiedziny 2024.06.21 16:59:27)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny