 |
Uchwała nr XXXIV/193/05 Rady Miasta Lędziny z dnia 24.02.2005 w sprawie budżetu miasta Lędziny na 2005 rok Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d oraz i, pkt 10, art. 51, art. 57, art. 58 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r., nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), art. 48, art. 109, art. 112, art. 116, art. 118, art. 122, art. 123, art. 124, art. 128 ust. 2 i art. 134 ustawy z dnia 26.11.1998 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. nr 15/2003 poz. 148 z późniejszymi zmianami) oraz art. 401, art. 405 i 406, art. 420 ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. nr 62/2001 poz. 627 z późniejszymi zmianami), Rada Miasta uchwala: §1 Uchwala się dochody i wydatki budżetu miasta na 2005 rok w następujących wysokościach: - dochody ogółem w kwocie 25 837 583 zł,
- wydatki ogółem w kwocie 28 270 583 zł,
w tym: - dochody własne w kwocie 24 130 271 zł, z czego:
- subwencja oświatowa w kwocie 6 452 931 zł
zgodnie z załącznikiem nr 1, - wydatki własne bieżące w kwocie 22 693 720 zł, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w kwocie 13 442 790 zł,
- dotacje w kwocie 649 000 zł, z czego:
- dotacje dla podmiotów zaliczanych do sektora finansów publicznych w kwocie 364 000 zł,
- dotacje dla podmiotów niezaliczanych do sektora finansów publicznych w kwocie 285 000 zł,
- wydatki na obsługę długu miasta w kwocie 90 000 zł
zgodnie z załącznikiem nr 2, - wydatki majątkowe własne (w całości inwestycje) w kwocie 3 869 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 3,
- dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu w kwocie 1 436 838 zł, wydatki bieżące w kwocie 1 436 838 zł, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w kwocie 95 886 zł
zgodnie z załącznikiem nr 4, - dochody związane z zadaniami własnymi i wg porozumień z organami administracji rządowej oraz funduszami celowymi w kwocie 194 011 zł, wydatki bieżące w kwocie 194 562 zł, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w kwocie 148 780 zł
zgodnie z załącznikiem nr 5, - dochody związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w kwocie 76 463 zł, wydatki w kwocie 76 463 zł, w tym:
- wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w kwocie 9 508 zł
zgodnie z załącznikiem nr 6. §2 Deficyt budżetu wynosi - 2 433 000 zł i uchwala się następujące źródła pokrycia deficytu (przychody): - z pożyczki + 700 000 zł,
- z kredytu + 430 000 zł,
- z tytułu innych rozliczeń krajowych (zaciągniętych w latach poprzednich a niespłaconych pożyczek i kredytów) w kwocie + 1 303 000 zł
zgodnie z załącznikiem nr 7. §3 Przychody z tytułu innych rozliczeń krajowych (zaciągnięte w latach poprzednich a niespłacone pożyczki i kredyty) w kwocie + 1 333 520 zł przeznacza się na (rozchody): - spłatę otrzymanych krajowych pożyczek i kredytów w kwocie - 1 333 520 zł
zgodnie z załącznikiem nr 7. §4 Tworzy się rezerwę ogólną budżetu miasta w kwocie 200 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2. §5 Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych określa się w wysokości 240 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1. Wydatki bieżące na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych wyniosą 240 000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2. §6 Uchwala się plan środków specjalnych obowiązujący na okres przejściowy od 1.01.2005 r. do 31.03.2005 r. który: - w przychodach wyniesie 78 336 zł,
- w wydatkach wyniesie 89 715 zł
zgodnie z załącznikiem nr 8. §7 Uchwala się plan dochodów własnych jednostek budżetowych, który: - w przychodach wyniesie 360 900 zł,
- w wydatkach wyniesie 355 800 zł
zgodnie z załącznikiem nr 9. §8 Zatwierdza się zestawienie przychodów i wydatków GFOŚiGW: - w przychodach w kwocie 800 000 zł,
- w wydatkach w kwocie 3 423 560 zł
zgodnie z załącznikiem nr 10. §9 Upoważnia się burmistrza miasta do: - dokonywania przeniesień wydatków budżetowych w ramach działu,
- dokonywania przeniesień wydatków budżetowych w ramach działu do kwoty 60 000 zł danego zadania inwestycyjnego, z wyjątkiem tworzenia nowych zadań inwestycyjnych,
- zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych na pokrycie występującego w ciągu roku niedoboru budżetu do kwoty 1 000 000 zł,
- udzielania poręczeń do kwoty 100 000 zł,
- lokowania wolnych środków na rachunkach lokat terminowych lub zakupu i zbycia bonów i obligacji skarbowych, w różnych bankach.
§10 Wykonanie uchwały powierza się burmistrzowi miasta. §11 Uchwała wchodzi w życie 14 dni po jej opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2005 roku. Dochody własne na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (49 KB). Wydatki własne bieżące na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (47 KB). Wydatki własne majątkowe (w całości inwestycyjne) na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (41 KB). Dochody i wydatki związane z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (40 KB). Dochody i wydatki związane z realizacją zadań własnych i na podstawie porozumień z organami administracji rządowej oraz funduszami celowymi na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (31 KB). Dochody i wydatki związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze porozumień lub umów między jednostkami samorządu terytorialnego na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (28 KB). Źródła pokrycia deficytu budżetu Przychody i rozchody na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (26 KB). Plan przychodów i wydatków środków specjalnych obowiązujący na okres przejściowy od 1.01.2005 do 31.03.2005 roku Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (31 KB). Plan przychodów i wydatków dochodów własnych na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (28 KB). Zestawienie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej miasta Lędziny na 2005 rok Załącznik można pobrać ze strony w formacie PDF (40 KB). Powrót do pozostałych uchwał
|