 |
Uchwała nr XXXVIII/224/05 Rady Miasta Lędziny z dnia 30.06.2005 w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/143/04 Rady Miasta Lędziny z dnia 26.08.2004 r. w sprawie zatwierdzenia "Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Lędziny" Na podstawie art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 z późniejszymi zmianami) oraz art. 4 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 1996 r. nr 132 poz. 622 z późn. zm.), po uzyskaniu pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Tychach, Rada Miasta uchwala: §1 Dokonać zmiany w załączniku nr 1 do uchwały w następujący sposób: - §17 ust. 1 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Lędziny otrzymuje brzmienie:
"Właściciele nieruchomości mają obowiązek zawrzeć umowę na odbiór odpadów komunalnych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych z przedsiębiorcą posiadającym stosowne uprawnienia w tym zakresie, w szczególności wykazującym się posiadaniem zezwolenia wydanego przez Burmistrza Miasta Lędziny na: - odbieranie odpadów, wydanego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.),
- zbieranie lub transport odpadów, wydanego na podstawie art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.).".
§2 Wykonanie uchwały powierza się burmistrzowi miasta Lędziny. §3 Uchwała podlega ogłoszeniu poprzez rozplakatowanie w miejscach publicznych i ogłoszenie w Biuletynie Informacyjnym Lędziny. §4 Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego. Powrót do pozostałych uchwał
|