Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Plany i programy
Inwestycje zrealizowane
Inwestycje bieżące
Zarządzenia burmistrza
Decyzje, opinie...
Komunikaty, ogłoszenia...
Ogłoszenia wyborcze
Sprawozdania
Wyniki kontroli
Ochrona środowiska
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Zarządzenia burmistrza

Zarządzenie nr 0151/372/04 burmistrza miasta Lędziny z dnia 19.08.2004 w sprawie zakresu obowiązków, trybu pracy i indywidualnej odpowiedzialności za wykonywane czynności członków Komisji Przetargowej, powołanej zarządzeniem nr 0151/329/04 z dnia 7.06.2004 r. do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na "Wykonanie projektu systemu transportu i oczyszczania ścieków dla miejscowości Lędziny"

Na podstawie art. 20 ust. 1, 2 i 3 oraz art. 21 ust. 1, 3 i 4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), zarządzam, co następuje:

§1

Zmianę organizacji i zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej w sposób następujący:

  1. przewodniczący Komisji Przetargowej - mgr inż. Piotr Buchta, kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Współpracy z Zagranicą,
  2. zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej - inż. Leonard Tomiak, inspektor Wydziału Inwestycji i Gospodarki Miejskiej,
  3. sekretarz komisji - inż. Janina Kaidasz, naczelnik Wydziału Inwestycji i Gospodarki Miejskiej,
  4. członek komisji - mgr Rudolf Ballion, z-ca burmistrza miasta,
  5. członek komisji - mgr Joanna Warchulska-Kopeć, inspektor ds. kontroli,
  6. członek komisji - Barbara Witkowska, inspektor Wydziału Inwestycji i Gospodarki Miejskiej.

§2

Tryb pracy i indywidualną odpowiedzialność za wykonywane czynności członków Komisji Przetargowej:

  1. przewodniczący Komisji Przetargowej organizuje, nadzoruje i kieruje pracami komisji, sporządza i przedkłada kierownikowi zamawiającego bieżące informacje o przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia oraz wnioski i propozycje komisji w zakresie:
    1. oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    2. badania i oceny ofert,
    3. propozycji ewentualnego wykluczenia wykonawców,
    4. odrzucenia oferty,
    5. wyboru najkorzystniejszej oferty,
    6. ewentualnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
    7. powołania biegłych,
    8. inne propozycje i wnioski istotne dla prawidłowego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,
  2. zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej:
    1. wykonuje obowiązki i ponosi odpowiedzialność za wykonywane czynności w zakresie ustalonym przez przewodniczącego komisji,
    2. wykonuje obowiązki i ponosi odpowiedzialność za wykonywane czynności w pełnym zakresie wyszczególnionym w §2 pkt. 1 niniejszego zarządzenia podczas nieobecności lub niemożności wykonywania swoich obowiązków przez przewodniczącego Komisji Przetargowej,
  3. sekretarz Komisji Przetargowej:
    1. sporządza i przedkłada komisji do zatwierdzenia protokoły z posiedzeń komisji,
    2. przygotowuje dokumentację na posiedzenia komisji,
    3. przygotowuje, sporządza, prowadzi i archiwizuje całą dokumentację związaną z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
  4. członek komisji mgr Joanna Warchulska-Kopeć:
    1. nadzoruje i sprawuje kontrole prawną nad prawidłowością procedury postępowania o udzielenie zamówienia,
    2. w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości lub zaistnieniu wątpliwości w przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, podejmuje interwencje bezpośrednio na posiedzeniach komisji, z ich odnotowaniem w protokołach z posiedzeń komisji oraz powiadamia o nich w formie pisemnej kierownika zamawiającego i przewodniczącego Komisji Przetargowej,
  5. członkowie komisji - wykonują obowiązki i ponoszą odpowiedzialność za wykonywane czynności w zakresie ustalonym przez przewodniczącego Komisji Przetargowej.

§3

Zobowiązać:

  1. sekretarza Komisji Przetargowej do przygotowania i przedłożenia kierownikowi zamawiającego w terminie do dnia 25 sierpnia 2004 r., sprawozdania z dotychczasowego przebiegu prac komisji oraz protokoły z posiedzeń komisji za okres od 7 czerwca 2004 r. do dnia 22 sierpnia 2004 r., w ramach postępowania o udzielenie zamówienia na "Wykonanie projektu systemu transportu i oczyszczania ścieków dla miejscowości Lędziny",
  2. przewodniczącego Komisji Przetargowej do:
    1. zwołania i przeprowadzenia kolejnego posiedzenia komisji w terminie do dnia 22 sierpnia 2004 r.,
    2. przygotowania i przedłożenia kierownikowi zamawiającego w terminie do dnia 25 sierpnia 2004 r. pisemnego sprawozdania, wraz z istniejącą dokumentacją, z dotychczasowego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia na "Wykonanie projektu systemu transportu i oczyszczania ścieków dla miejscowości Lędziny", za okres od 7 czerwca 2004 r. do 22 sierpnia 2004 r., a szczególnie w zakresie obowiązków Komisji Przetargowej wyszczególnionych w §2 pkt. 1 niniejszego zarządzenia.

§4

Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Rozwoju Gospodarczego, Promocji i Współpracy z Zagranicą.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powrót do pozostałych zarządzeń

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Renata Czudaj, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 114, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 22, e-mail: rczudaj@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2004.08.19
Data udostępnienia: 2004.08.27 17:15:05
Liczba odwiedzin strony: 1245 (ostatnie odwiedziny 2024.06.25 18:38:49)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny