Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Plany i programy
Inwestycje zrealizowane
Inwestycje bieżące
Zarządzenia burmistrza
Decyzje, opinie...
Komunikaty, ogłoszenia...
Ogłoszenia wyborcze
Sprawozdania
Wyniki kontroli
Ochrona środowiska
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Zarządzenia burmistrza

Zarządzenie nr 0151/406/04 burmistrza miasta Lędziny z dnia 29.10.2004 w sprawie zmian w budżecie miasta i układzie wykonawczym na 2004 rok

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. nr 142/2001 poz. 1591 z późn. zm.), art. 99 ust. 1 ustawy z dnia 20.06.2002 r. o bezpośrednim wyborze wójta, burmistrza i prezydenta miasta (Dz. U. nr 113 poz. 984 z późn. zm.), art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 26.11.1998 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. nr 15/2003 poz. 148 z późn. zm.), pkt 8 lit. "a" i "b" uchwały nr XXI/110/2004 Rady Miasta Lędziny z dnia 26.02.2004 r. oraz uchwały nr XXVIII/160/04 Rady Miasta Lędziny z dnia 28.10.2004 r., zarządzam, co następuje:

§1

Dokonanie zmian w budżecie miasta na 2004 rok:

  1. Dokonanie zmian w dochodach i wydatkach związanych z realizacją zadań zleconych, własnych i na podstawie porozumień z organami administracji rządowej. Zgodnie z załącznikiem nr 1.
  2. Dokonanie przesunięcia na wydatki z rezerwy budżetowej. Zgodnie z załącznikiem nr 2.

§2

Dokonanie zmian w układzie wykonawczym na 2004 rok:

  1. Dokonanie przesunięcia w dochodach i wydatkach związanych z realizacją zadań z dotacji. Zgodnie z załącznikiem nr 3.
  2. Dokonanie przesunięcia w dochodach i wydatkach pomiędzy paragrafami i rozdziałami w ramach tego samego działu. Zgodnie z załącznikiem nr 4.

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się skarbnikowi miasta, dyrektorowi MZE, dyrektorowi MOPS i kierownikowi Kuchni Miejskiej.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 0151/406/04

Zmiany w dochodach i wydatkach związanych z realizacją zadań zleconych, własnych i na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w [zł]

Dział Rozdział § Wyszczególnienie Zwiększenia Zmniejszenia
          DOCHODY    
852     Pomoc społeczna 342 25 023
85213   Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne 342  
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom (związkom gmin) ustawami 342  
85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne   25 023
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom (związkom gmin) ustawami   6 677
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin)   18 346
      OGÓŁEM DOCHODY 342 25 023
      PER SALDO DOCHODÓW   24 681
      WYDATKI    
852     Pomoc społeczna 342 25 023
85213   Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne 342  
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 342  
85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne   25 023
3110 Świadczenia społeczne - zl.   6 677
3110 Świadczenia społeczne - wł.   18 346
      OGÓŁEM WYDATKI 342 25 023
      PER SALDO WYDATKÓW   24 681

Załącznik nr 2 do zarządzenia nr 0151/406/04

Przesunięcia na wydatki z rezerwy budżetowej w [zł]

Dział Rozdział § Wyszczególnienie Zwiększenia Zmniejszenia
758     Różne rozliczenia   3 000
75818   Rezerwy ogólne i celowe   3 000
4810 Rezerwy   3 000
010     Rolnictwo i łowiectwo 3 000  
01095   Pozostała działalność 3 000  
4300 Zakup usług pozostałych 3 000  
      OGÓŁEM WYDATKI 3 000 3 000

Załącznik nr 3 do zarządzenia nr 0151/406/04

Przesunięcia w dochodach i wydatkach związanych z realizacją zadań z dotacji w [zł]

Dział Rozdział § Wyszczególnienie Zwiększenia Zmniejszenia
          DOCHODY    
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska   78 169
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód   78 169
6633 Dotacje celowe otrzymane z samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego   78 169
      OGÓŁEM DOCHODY   78 169
      WYDATKI    
852     Pomoc społeczna 270 270
85212   Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 270 270
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 270  
4300 Zakup usług pozostałych   170
4410 Podróże służbowe krajowe   100
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska   78 169
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód   78 169
6053 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych   78 169
  - Rozbudowa systemu kanalizacji w Lędzinach dla rozwoju terenów aktywności gospodarczej gminy górniczej - etap końcowy   78 169
      OGÓŁEM WYDATKI 270 78 439
      PER SALDO WYDATKÓW   78 169

Załącznik nr 4 do zarządzenia nr 0151/406/04

Przesunięcia w dochodach i wydatkach pomiędzy paragrafami i rozdziałami w ramach tego samego działu w [zł]

Dział Rozdział § Wyszczególnienie Zwiększenia Zmniejszenia
      DOCHODY    
756     Dochody od osób prawnych od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 167 700  
75615   Wpływy z podatku rolnego, leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn oraz podatków i opłat lokalnych 57 700  
0430 Wpływy z opłaty targowej - KM 17 700  
0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat 40 000  
75619   Wpływy z różnych rozliczeń 110 000  
0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat 110 000  
852     Pomoc społeczna   20 500
85295   Pozostała działalność - KM   20 500
0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze   3 200
0830 Wpływy z usług   16 000
0970 Wpływy z różnych dochodów   1 300
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 21 800  
90095   Pozostała działalność - KM 21 800  
0830 Wpływy z usług 21 800  
      DOCHODY OGÓŁEM 189 500 20 500
      PER SALDO DOCHODÓW 169 000  
      WYDATKI    
010     Rolnictwo i łowiectwo 1 700 1 700
01095   Pozostała działalność 1 700 1 700
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne   300
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1 700  
4300 Zakup usług pozostałych   1 400
600     Transport i łączność 40 000  
60016   Drogi publiczne gminne 40 000  
4270 Zakup usług remontowych 30 000  
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 10 000  
- wykonanie parkingu przy ul. Goławieckiej 10 000  
700     Gospodarka mieszkaniowa 45 000 15 000
70004   Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej 30 000  
4300 Zakup usług pozostałych 30 000  
70095   Pozostała działalność 15 000 15 000
4300 Zakup usług pozostałych   15 000
4600 Kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych 15 000  
750     Administracja publiczna 42 000 42 000
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 42 000 42 000
3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczane do wynagrodzeń   2 000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 2 000  
4270 Zakup usług remontowych   25 000
4300 Zakup usług pozostałych 40 000  
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych - zakup środków trwałych   15 000
756     Dochody od osób prawnych od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 150 000  
75647   Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych 150 000  
4610 Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego 150 000  
801     Oświata i wychowanie 20 000 20 000
80101   Szkoły podstawowe 3 000 3 000
3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczane do wynagrodzeń   3 000
4270 Zakup usług remontowych 1 000  
4280 Zakup usług zdrowotnych 2 000  
80110   Gimnazja 14 000 2 000
3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczane do wynagrodzeń   2 000
4270 Zakup usług remontowych 1 000  
4280 Zakup usług zdrowotnych 1 000  
4300 Zakup usług pozostałych 12 000  
80114   Zespoły obsługi ekonomiczno-administracyjnej szkół 3 000 3 000
4260 Zakup energii 2 000  
4270 Zakup usług remontowych 1 000  
4300 Zakup usług pozostałych   3 000
80146   Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli - szkoły   12 000
4300 Zakup usług pozostałych   12 000
851     Ochrona zdrowia 1 350 1 350
85154   Przeciwdziałanie alkoholizmowi - MOPS 1 350 1 350
3110 Świadczenia społeczne   1 350
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 900  
4120 Składki na Fundusz Pracy 450  
852     Pomoc społeczna 21 652 7 452
85212   Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 1 452 1 452
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników   300
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 400  
4120 Składki na Fundusz Pracy   100
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 352  
4300 Zakup usług pozostałych   1 052
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 700  
  - Zakup środków trwałych 700  
85219   Ośrodki pomocy społecznej 3 200 3 200
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 3 200  
4210 Zakup pomocy naukowych i książek   300
4300 Zakup usług pozostałych   2 100
4430 Różne opłaty i składki   370
4440 Odpisy na ZFŚS   430
85295   Pozostała działalność - KM 17 000 2 800
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 9 000  
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 2 000  
4120 Składki na Fundusz Pracy 900  
4260 Zakup energii   2 800
4270 Zakup usług remontowych 2 000  
4300 Zakup usług pozostałych 300  
4410 Podróże służbowe krajowe 300  
4530 Podatek od towarów i usług (VAT) 2 500  
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 308 300 373 500
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód 133 000 340 500
4260 Zakup energii 11 000  
4270 Zakup usług remontowych 90 000  
4300 Zakup usług pozostałych 32 000  
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych   340 500
  - Koncepcja uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej stadium wykonalności (wniosek do UE)   340 500
90003   Oczyszczanie miast i wsi   33 000
4300 Zakup usług pozostałych   33 000
90004   Utrzymanie zieleni w miastach i gminach 40 000  
4300 Zakup usług pozostałych 40 000  
90015   Oświetlenie ulic, placów i dróg 60 500  
4270 Zakup usług remontowych 33 000  
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 27 500  
  - Oświetlenie ul. Czapli 27 500  
90095   Pozostała działalność 74 800  
4260 Zakup energii - UM 70 000  
4530 Podatek od towarów i usług (VAT) - KM 4 800  
      OGÓŁEM WYDATKI 630 002 461 002
      PER SALDO WYDATKÓW 169 000  

Powrót do pozostałych zarządzeń

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Renata Czudaj, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 114, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 22, e-mail: rczudaj@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2004.10.29
Data udostępnienia: 2004.12.29 00:31:23
Liczba odwiedzin strony: 1204 (ostatnie odwiedziny 2024.04.12 20:40:34)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny