Zarządzenie nr 0152/5/09 burmistrza miasta Lędziny z dnia 16.02.2009 w sprawie planu finansowego dla Urzędu Miasta Lędziny na 2009 rok Na podstawie art. 186 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 30.06.2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 nr 249 poz. 2104 ze zmianami), zarządzam, co następuje: §1 Zatwierdzam dla Urzędu Miasta Lędziny plan finansowy na 2009 rok zgodny z załącznikami od nr 1-7. §2 Wszystkie zmiany wpływające na wielkość kwot uchwalonego budżetu miasta muszą być bezwzględnie omówione i zaakceptowane przez burmistrza miasta, czy to w postaci zarządzenia burmistrza miasta lub uchwalone przez Radę Miasta przed terminem realizacji. Za termin realizacji uznaje się w szczególności podpisanie umowy, zlecenie usługi lub dokonanie zakupu. §3 Przypomina się, że w toku wykonywania budżetu miasta przez poszczególne wydziały, referaty i samodzielnych inspektorów UM obowiązują zasady gospodarki finansowej zgodne z art. 138 ustawy o finansach publicznych, z bezwzględnym przestrzeganiem zasady oszczędnego wydatkowania środków na realizowane zadania. §4 Zobowiązuje się wszystkich naczelników wydziałów, kierowników referatów oraz samodzielnych inspektorów UM do prowadzenia rejestrów "Zaangażowania" i przedstawienie ich w Wydziale Finansowym w postaci sprawozdania. Wzór sprawozdania określony został w załączniku nr 8 do zarządzenia nr 6/2002 Burmistrza Miasta Lędziny z dnia 28.03.2002 r. i stanowi dowód księgowy który jest podstawą ewidencji "Zaangażowania" wydatków budżetowych w UM. §5 Sprawozdanie, o którym mowa w paragrafie 4 będzie obejmowało stan na ostatni dzień kończącego się kwartału. Ustala się termin przekazania do Wydziału Finansowego sprawozdania na 15 dzień po danym kwartale. Natomiast na dzień 31.12. roku budżetowego obowiązuje sporządzenie korekty wykazanego w sprawozdaniach "Zaangażowanie" na "plus" lub "minus', po której pozostanie tylko stan niezapłaconych zobowiązań. Zobowiązania te zostaną uregulowane z budżetu miasta roku następnego - uszczuplając w ten sposób kwotę planowanych wydatków. §6 Zobowiązuje się naczelników wydziałów, kierowników referatów oraz samodzielnych inspektorów Urzędu Miasta do określenia klasyfikacji budżetowej w przedkładanej umowie wydatkowej, rejestrowanej w Wydziale Finansowym na egzemplarzu, który pozostaje w Urzędzie Miasta a na dokumencie rozliczeniowym (np. fakturze VAT) w jej opisaniu powołać się na numer tej umowy nadany przez komórkę merytoryczną. §7 Pracownicy UM są zobowiązani do przestrzegania prawa, a odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ponoszą wszyscy pracownicy, którzy popełnią czyny określone w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności o naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. nr 14/2005 poz. 114 z późn. zm.). §8 Zobowiązuję naczelników wydziałów, kierowników referatów i samodzielnych inspektorów UM do realizacji postanowień określonych w niniejszym zarządzeniu oraz do poinformowania podległych pracowników o obowiązujących przepisach prawa w tym zakresie. §9 Zarządzenie wchodzi z życie z dniem podjęcia i obowiązuje do realizacji budżetu miasta w 2009 roku. Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (46 KB). Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (76 KB). Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (47 KB). Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (37 KB). Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (38 KB). Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (30 KB). Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie PDF (37 KB). Powrót do pozostałych zarządzeń
|