Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Plany i programy
Inwestycje zrealizowane
Inwestycje bieżące
Zarządzenia burmistrza
Decyzje, opinie...
Komunikaty, ogłoszenia...
Ogłoszenia wyborcze
Sprawozdania
Wyniki kontroli
Ochrona środowiska
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Zarządzenia burmistrza

Zarządzenie nr 0151/809/10 burmistrza miasta Lędziny - szefa Obrony Cywilnej miasta Lędziny - z dnia 27.04.2010 w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej według stanu na dzień 31 grudnia 2009 roku

Na podstawie ustawy z dnia 29.09.1994 roku (Dz. U. nr 121 poz. 591) o rachunkowości oraz Wytycznych do gospodarowania sprzętem obrony cywilnej w województwie śląskim, zatwierdzonym przez wojewodę śląskiego 19 października 2005 r., zarządzam, co następuje:

§1

W celu ustalenia informacji o stanie ilościowym i jakościowym sprzętu obrony cywilnej zobowiązuję wszystkie jednostki organizacyjne dysponujące tym sprzętem do przeprowadzenia inwentaryzacji według stanu na dzień 31 grudnia 2009 roku.

§2

  1. Powołać komisję do przeprowadzenia inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej (tj. spisu z natury sprzętu i bazy magazynowej obrony cywilnej) w składzie:
    • Jan Michalski - przewodniczący komisji,
    • Renata Czudaj - członek komisji,
    • Jerzy Uzdrzychowski - członek komisji,
    • Dorota Hudy - członek komisji.
  2. Komisja przeprowadza inwentaryzację w zależności od posiadanego sprzętu, w składzie co najmniej 3-osobowym.

§3

  1. W okresie inwentaryzacji należy wstrzymać przyjmowanie i wydawanie sprzętu obrony cywilnej we wszystkich magazynach (nie wolno w tym czasie dokonywać jakichkolwiek operacji magazynowych).
  2. Inwentaryzacją należy objąć:
    • sprzęt znajdujący się na wyposażeniu formacji obrony cywilnej oraz gromadzony dla zapewnienia ochrony indywidualnej stanów osobowych na stanowiskach kierowania, zakładów pracy;
    • inny sprzęt stanowiący majątek obrony cywilnej, a nie objęty indeksem.
  3. Spis z natury winien być dokonany przez co najmniej dwóch członków komisji w obecności osoby odpowiedzialnej za stan sprzętu i materiałów objętych inwentaryzacją.
  4. Karty (arkusze) spisu z natury oraz protokoły i zestawienia inwentaryzacyjne należy sporządzić według wzorów.
  5. Po zakończeniu spisu z natury komisja inwentaryzacyjna przy współudziale osób odpowiedzialnych za ewidencję materiałową, sporządza zestawienie inwentaryzacyjne, z których jeden egzemplarz w terminie do dnia 30 kwietnia 2010 r. przesyła do Starostwa Powiatowego w Bieruniu.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

§5

Wykonanie zarządzenia powierza się sekretarz miasta.

Powrót do pozostałych zarządzeń

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Renata Kowalska, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 110, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 112, e-mail: r.kowalska@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2010.04.27
Data udostępnienia: 2010.05.05 16:22:02
Liczba odwiedzin strony: 1402 (ostatnie odwiedziny 2024.06.28 08:09:21)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny