Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Plany i programy
Inwestycje zrealizowane
Inwestycje bieżące
Zarządzenia burmistrza
Decyzje, opinie...
Komunikaty, ogłoszenia...
Ogłoszenia wyborcze
Sprawozdania
Wyniki kontroli
Ochrona środowiska
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Zarządzenia burmistrza

Zarządzenie nr 0151/924/10 burmistrza miasta Lędziny z dnia 7.12.2010 w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Lędziny

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. nr 142/2001 poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam, co następuje:

§1

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Lędzinach stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia burmistrza miasta nr 0151/657/09 z dnia 26.08.2009 r., po zmianie dokonanej zarządzeniem nr 0151/675/09 burmistrza miasta z dnia 30.09.2009 r., zarządzeniem nr 0151/735/10 burmistrza miasta z dnia 1.02.2010 r. wprowadzam następujące zmiany:

§2

W §17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lędziny:

  1. ust. 6 otrzymuje następujące brzmienie: " Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych - BI",
  2. w miejsce dotychczasowego ust. 10 wprowadza się nowy ust. 10 o brzmieniu: "Wydział Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej - ZI",
  3. w ust. 14 wprowadza się nowe oznaczenie literowe komórki organizacyjnej - ZE,
  4. w ust. 23 wprowadza się nowe oznaczenie literowe komórki organizacyjnej - ZW,
  5. w ust. 24 wprowadza się nowe oznaczenie literowe komórki organizacyjnej - SE,
  6. ust. 10-24 otrzymują kolejną numerację ust. 11-25.

§3

  1. Dotychczasowa treść §23 otrzymuje brzmienie:
    "Do zadań Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych z zakresu realizacji inwestycji i remontów na obiektach kubaturowych, sportowych i gminnych budynkach mieszkalnych oraz realizacji inwestycji drogowych w szczególności należy:
    • w zakresie przygotowania inwestycji do realizacji:
      1. przygotowanie zadania inwestycyjnego do uzyskania pozwolenia na budowę lub innych dokumentów formalno-prawnych przewidzianych prawem,
      2. analiza i opracowywanie wytycznych do projektowania,
      3. przygotowanie dokumentacji dla wniosków do współfinansowania ze środków UE zadań przygotowywanych i realizowanych przez wydział,
      4. pozyskiwanie analiz, studiów, koncepcji urbanistyczno-architektonicznych i dokumentacji projektowych,
      5. współpraca z projektantami na etapie sporządzania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i kosztów inwestorskich,
      6. analiza i weryfikacja uzyskanych opracowań, sprawdzanie ich kompletności i zgodności z zamówieniami oraz wymogami uzgodnień branżowych,
      7. przygotowanie materiałów, wniosków i pozyskiwanie uzgodnień i opinii wymaganych przepisami prawa oraz decyzji administracyjnych,
    • w zakresie realizacji inwestycji:
      1. nadzorowanie realizacji inwestycji w "inwestorstwie bezpośrednim",
      2. nadzorowanie realizacji inwestycji wykonywanych przy pomocy inwestorów zastępczych lub inżynierów kontraktów,
      3. przygotowanie i nadzorowanie realizacji umów z inspektorami nadzoru inwestorskiego,
      4. przygotowanie i nadzorowanie realizacji umów o inwestorstwo zastępcze i z inżynierami kontraktów,
      5. opracowanie materiałów do zamówień publicznych w zakresie robót nieprzewidzianych i dodatkowych oraz opracowania projektów aneksów,
      6. uzgadnianie harmonogramów realizacji inwestycji,
      7. analiza kosztorysów inwestorskich,
      8. weryfikacja kosztorysów ofertowych pod względem zgodności z warunkami przetargu i specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
      9. weryfikacja kosztorysów na roboty dodatkowe i nieprzewidziane,
      10. przygotowanie materiałów i przekazywanie placów budowy wykonawcom,
      11. nadzór realizacji inwestycji, w tym analiza realizacji rzeczowo-finansowej,
      12. weryfikacja kosztów realizacji pod względem zgodności z umową i prawidłowości zastosowania cen,
      13. opracowywanie lub pozyskiwanie kosztorysów na roboty dodatkowe i nieprzewidziane,
      14. przygotowywanie materiałów do wniosków o zmiany w budżecie,
      15. przeprowadzanie i/lub uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót,
      16. weryfikacja pod względem finansowym i formalnym faktur za wykonane prace,
      17. ewidencja wydatkowanych środków,
      18. ewidencja zawartych umów, porozumień oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów,
      19. rozliczanie kosztów inwestycji zakończonych, przygotowywanie i wystawianie dowodów przejęcia środka trwałego,
      20. przygotowanie dokumentów odbiorowych,
      21. odbiór i przekazywanie zakończonych inwestycji do użytkowania,
      22. prowadzenie przeglądów gwarancyjnych inwestycji,
      23. opracowywanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji inwestycji,
      24. określanie zapotrzebowania na środki finansowe oraz sporządzanie zbiorczych zakresów rzeczowych dla zadań kontynuowanych na rok następny i na okres objęty Wieloletnim Planem Inwestycyjnym (do zakończenia realizacji),
      25. udział w naradach technicznych i radach budowy,
      26. udział w pracach zespołów i komitetów powoływanych odrębnymi zarządzeniami burmistrza.

    Do zadań wydziału w zakresie zamówień publicznych należy:

    1. prowadzenie i koordynowanie spraw z zakresu zamówień publicznych,
    2. doradztwo jednostkom organizacyjnym Urzędu oraz jednostkom organizacyjnym miasta w sprawach zamówień publicznych,
    3. przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień dotyczących inwestycji, bieżącego utrzymania miasta wraz ze sporządzeniem specyfikacji i umów na podstawie danych (przedmiot zamówienia) przekazywanych przez podmiot realizujący bezpośrednio zamówienie,
    4. sprawdzanie zgodności z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych dokumentów postępowań przetargowych przedkładanych do wydziału,
    5. udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    6. prowadzenie sprawozdawczości i analityki z zakresu zamówień publicznych,
    7. współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Regionalną Izbą Obrachunkową.

    Ponadto do zadań wydziału należy:

    1. prowadzenie bieżących spraw w zakresie: korespondencji, zaopatrzenia materiałowego, sprawozdawczości, archiwizowania akt,
    2. udzielanie zamówienia na roboty, dostawy lub usługi w trybie ustawy prawo zamówień publicznych,
    3. opracowywanie rocznych planów finansowych i sprawozdań z ich realizacji w zakresie zadań wydziału,
    4. realizacja wydatków budżetowych zgodnie z opracowanym harmonogramem,
    5. podejmowanie działań zmierzających do jak najlepszej realizacji celów wydziału,
    6. przyjmowanie, rozpatrywanie i przekazywanie skarg i wniosków.".
  2. Wprowadza się §23a o następującym brzmieniu:
    "Do zadań i kompetencji Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej należy w szczególności:
    1. prowadzenie remontów bieżących obiektów infrastrukturalnych i drogowych,
    2. w zakresie gospodarki komunalnej:
      1. koordynowanie prac w zakresie budowy i utrzymania terenów zielonych w mieście,
      2. podejmowanie działań w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych,
      3. realizowanie zadań wynikających z ustawy o drogach publicznych wraz z nadzorem nad oświetleniem miasta,
      4. organizowanie prac związanych z porządkowaniem miasta, utrzymywaniem czystości i akcją zimową,
      5. nadzór nad utrzymaniem prawidłowego stanu sanitarnego miasta, utylizacją odpadów komunalnych, wysypisk śmieci,
    3. w zakresie gospodarki mieszkaniowej:
      1. prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem lokali mieszkalnych, pomieszczeń zastępczych oraz lokali socjalnych,
      2. załatwianie spraw związanych z kaucją mieszkaniową oraz cofanie przydziału na te lokale,
      3. regulowanie uprawnień do lokali mieszkalnych i pomieszczeń zastępczych,
      4. rozpatrywanie wniosków dotyczących dodatków mieszkaniowych,
      5. prowadzanie egzekucji w sprawach lokalowych i likwidowanie samowoli lokalowej,
      6. wydawanie wszelkiego rodzaju zaświadczeń dotyczących lokali mieszkalnych,
      7. kontrola, nadzór i egzekwowanie utrzymania ładu i estetycznego wyglądu obiektów, a także przestrzeganie regulaminu porządku domowego budynków mieszkalnych,
      8. ujawnianie i sygnalizowanie o zaistniałych awariach sieci ciepłowniczej, wodno-kanalizacyjnej, gazowej kierownikom jednostek odpowiedzialnych oraz naczelnikom wydziałów,
    4. w zakresie komunikacji:
      1. koordynacja spraw związanych z komunikacją zbiorową,
      2. organizacja ruchu drogowego,
      3. wydawanie zezwoleń na wykonywanie zarobkowego przewozu osób,
    5. organizacja i wspieranie handlu poza lokalami użytkowymi (targowiska, handel uliczny),
    6. współudział w organizowaniu przetargów na administrowanie targowisk.".

§4

Dokonać zmian w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Lędziny stanowiącej załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego i ustalić jej nowe brzmienie określone w załączniku nr 1 do nin. zarządzenia.

§5

Pozostałe postanowienia regulaminu nie ulegają zmianie.

§6

Wykonanie zarządzenia powierza się sekretarzowi miasta.

§7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 13.12.2010 r.

Załącznik nr 1 do zarządzenia nr 0151/924/10

Załącznik można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie Format PDF PDF (200 KB).

Powrót do pozostałych zarządzeń

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Renata Kowalska, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 110, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 112, e-mail: r.kowalska@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2010.12.07
Data udostępnienia: 2010.12.23 19:39:12
Liczba odwiedzin strony: 1104 (ostatnie odwiedziny 2024.06.28 08:27:53)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny