Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Plany i programy
Inwestycje zrealizowane
Inwestycje bieżące
Zarządzenia burmistrza
Decyzje, opinie...
Komunikaty, ogłoszenia...
Ogłoszenia wyborcze
Sprawozdania
Wyniki kontroli
Ochrona środowiska
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Zarządzenia burmistrza

Zarządzenie nr 0120.6.2014 burmistrza miasta Lędziny z dnia 12.02.2014 w sprawie powołania komisji likwidacyjnej środków trwałych i innych składników majątkowych będących własnością Urzędu Miasta Lędziny

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r. nr 594 z późn. zm.), art. 26, 27 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U z 2013 r. poz. 330 z późniejszymi zmianami) oraz § pkt 2, 3 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Lędziny, zarządzam, co następuje:

§1

Powołać komisję likwidacyjną do likwidacji majątku Urzędu Miasta Lędziny znajdującego się w Ochotniczej Straży Pożarnej w postaci środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w składzie:

  1. przewodniczący komisji - Gabriela Dereń, kierownik Referatu Kadr,
  2. członkowie komisji:
    • Piotr Czerniak, z-ca prezesa OSP,
    • Kinga Drabik, inspektor Wydziału Finansowego,
    • Dorota Hudy, z-ca naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji,
    • Robert Sitko, inspektor ds. informatyki i bezpieczeństwa informacji.

§2

Powołać komisję likwidacyjną do likwidacji majątku Urzędu Miasta Lędziny w postaci środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych poza majątkiem wskazanym w §1 w składzie:

  1. przewodniczący komisji - Gabriela Dereń, kierownik Referatu Kadr,
  2. członkowie komisji:
    • Kinga Drabik, inspektor Wydziału Finansowego,
    • Dorota Hudy, z-ca naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji,
    • Robert Sitko, inspektor ds. informatyki i bezpieczeństwa informacji.

Do zadań komisji należy:

  1. Dokonanie oględzin oraz weryfikacji pod kątem stanu technicznego środków trwałych oraz pozostałego sprzętu będącego na wyposażeniu Urzędu Miasta Lędziny, wskazanych przez pracowników do likwidacji bądź innego przeznaczenia.
  2. Ocena stopnia zużycia składników majątkowych nie nadających się do dalszego użytkowania w Urzędzie Miasta Lędziny
  3. Sporządzenie spisu środków trwałych oraz pozostałego sprzętu, który uległ zniszczeniu w którym zawarta zostanie nazwa, specyfikacja środka trwałego, data zakupu oraz przyczyna likwidacji.
  4. Propozycje komisji podlegają zatwierdzeniu przez burmistrza miasta Lędziny.
  5. Termin zakończenia prac komisji określa się na dzień 28 listopad 2014 roku.
  6. Po zakończeniu ww. prac komisja ulega rozwiązaniu.
  7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Powrót do pozostałych zarządzeń

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Renata Kowalska, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 110, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 112, e-mail: r.kowalska@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2014.02.12
Data udostępnienia: 2014.03.07 17:30:53
Liczba odwiedzin strony: 1360 (ostatnie odwiedziny 2024.06.21 13:32:09)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny