Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Regulamin pracy Urzędu
ISO w Urzędzie
Załatwianie spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Zamówienia publiczne
Konkursy
Konsultacje
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Konkursy

Nabór na wolne stanowisko pracy naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji Urzędu Miasta Lędziny (SK.0620/1/07)

Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji w Urzędzie Miasta Lędziny.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe,
    3. 6 lat stażu pracy , w tym co najmniej 3 lata stażu pracy:
      • na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 z późn. zm.) lub
      • w służbie cywilnej, lub
      • w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
      • innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
      • na kierowniczych stanowiskach państwowych,
    4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    5. nie karalność za przestępstwo popełnione umyślnie,
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku naczelnika wydziału,
    7. znajomość regulacji prawnych z zakresu: funkcjonowania organów administracji publicznej, gospodarowania finansami publicznymi, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych,
    8. znajomość procedur administracyjnych,
    9. zdolności organizacyjne i kierownicze.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word);
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy;
    • umiejętność skutecznego komunikowania się;
    • poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    • prawidłowa organizacja i nadzór pracy wydziału w zakresie:
      1. prowadzenia ewidencji ludności, w tym:
        • rejestracji zgłoszeń meldunkowych;
        • prowadzenie zbiorów meldunkowych;
        • przygotowywanie projektów decyzji w sprawach meldunkowych;
      2. wydawania dowodów osobistych, w tym:
        • obsługa systemu dowodów osobistych;
      3. prowadzenia rejestru spisu wyborców;
      4. prowadzenia spraw administracyjnych i gospodarczych w tym:
        • utrzymania i zarządzanie Urzędem (nadzór nad utrzymaniem czystości, zabezpieczeniem budynków, prowadzenie remontów i konserwacji w budynku UM).
  4. Dokumenty aplikacyjne:
    1. życiorys - curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
    4. kserokopie świadectw pracy,
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
    6. referencje,
    7. kwestionariusz osobowy,
    8. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
    9. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko naczelnika Wydziału Spraw Obywatelskich i Administracji" w nieprzekraczalnym terminie do 25.01.2007 r.

Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Data ogłoszenia konkursu: 12.01.2007 r.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

  • Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu nr SK.0620/1/07:
    • Marzanna Fabian - zamieszkała w Sosnowcu,
    • Renata Łuniewska - zamieszkała w miejscowości Góra,
    • Bożena Wojdan - zamieszkała w Tychach.

Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie Format PDF PDF (30 KB).

Informacja o wynikach naboru

  • Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.0620/1/07 została wybrana pani Marzanna Fabian, zamieszkała w Sosnowcu.
  • Uzasadnienie dokonanego wyboru:
    Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że p. Marzanna Fabian posiada przygotowanie zawodowe do realizacji zadań na ww. stanowisku. Jednocześnie ww. wykazała się znajomością regulacji prawnych z zakresu: funkcjonowania organów administracji publicznej, zamówień publicznych i ochrony danych osobowych.

Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie Format PDF PDF (38 KB).

Powrót do pozostałych konkursów

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Gabriela Dereń, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 110, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 12, e-mail: kadry@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2007.02.02
Data udostępnienia: 2007.02.02 18:00:37
Liczba odwiedzin strony: 4337 (ostatnie odwiedziny 2024.06.29 08:13:19)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny