|
Polityka Jakości Nadrzędnym celem Urzędu Miasta Lędziny jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi mieszkańców oraz podmiotów działających na terenie gminy. Mając to na uwadze, zdecydowano się na wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009. Podstawą systemu jest poniższa Polityka Jakości, która wyznacza cele i kierunki jego rozwoju: - umacnianie roli Urzędu jako instytucji pełniącej służbę publiczną,
- załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach,
- wykorzystywanie nowoczesnych technologii informatycznych w świadczeniu usług z zakresu administracji publicznej,
- wdrożenie systemu informatycznego w ramach projektu SEKAP, który umożliwi klientom składanie wniosków za pomocą Internetu,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji i w kontaktach z otoczeniem,
- podnoszenie świadomości o służebnej roli organizacji oraz uzupełnienie i doskonalenie kwalifikacji oraz umiejętności pracowników,
- stałe uwzględnianie w pracy organizacji oczekiwań i wniosków klientów,
- prowadzenie stałego monitoringu procesów, identyfikowanie obszarów wymagających poprawy i stale doskonalenie poprzez realizację planów poprawy jakości,
- wykonywanie zadań przyjętych w strategiach dotyczących rozwoju miasta.
System Zarządzania Jakością został wdrożony w Urzędzie Miasta Lędziny w dniu 18 maja 2009 r. na mocy zarządzenia nr 0151/603/09 burmistrza miasta Lędziny z dnia 4.05.2009 w sprawie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością oraz zatwierdzenia dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością Urzędu Miasta Lędziny - zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2001.
|