Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Regulamin pracy Urzędu
ISO w Urzędzie
Załatwianie spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Zamówienia publiczne
Konkursy
Konsultacje
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Konkursy

Nabór na wolne stanowisko pracy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego Urzędu Miasta Lędziny (SK.0620/5/08)

Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • wykształcenie wyższe,
    • 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach o których mowa w art. 1 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1593 z późn. zm.) lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierownika USC,
    • znajomość przepisów:
      • ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego,
      • ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy,
      • ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
    • umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word),
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
    • samodzielność i operatywność,
    • zaangażowanie i dyspozycyjność,
    • umiejętność skutecznego komunikowania się,
    • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego,
    • znajomość procedur administracyjnych.
  2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. rejestracja i sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów oraz innych zdarzeń, które mają wpływ na stan cywilny osób,
    2. przyjmowanie oświadczeń:
      • o wstąpieniu w związek małżeński,
      • o uznaniu dziecka,
      • o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
      • o zmianie imienia (imion) dziecka wpisanego do aktu,
      • małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
    3. wydawanie zaświadczeń związanych z rejestracją stanu cywilnego,
    4. prostowanie oczywistego błędy pisarskiego i uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego,
    5. przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie zmiany imienia lub nazwiska oraz ustalenia pisowni imienia i nazwiska,
    6. wydawanie decyzji administracyjnych w powyższej sprawie,
    7. sporządzanie odpisów z aktów stanu cywilnego,
    8. przygotowywanie odpowiedzi na wpływającą do USC korespondencję,
    9. zawiadamianie urzędów i instytucji o zarejestrowanych w USC zdarzeniach mających wpływ na stan cywilny osób,
    10. prowadzenie statystyki urodzeń, małżeństw i zgonów,
    11. występowanie z wnioskami o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie,
    12. przechowywanie ksiąg stanu cywilnego i prowadzenie archiwum,
    13. stosowanie przepisów prawnych w wydawanych decyzjach, zaświadczeniach, odpisach oraz aktach stanu cywilnego,
    14. udzielanie informacji o USC, w tym opracowywanie materiałów informacyjnych o USC,
    15. aktualizowanie informacji zamieszczanych w BIP Lędziny oraz na stronach internetowych miasta,
    16. współpraca w opracowywaniu i realizacji budżetu miasta w zakresie działania USC,
    17. koordynowanie działań w zakresie organizowania ceremonii zawieranych małżeństw oraz innych uroczystości,
    18. opracowywanie sprawozdań z działalności USC.
  3. Dokumenty aplikacyjne:
    1. życiorys - curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
    4. kserokopie świadectw pracy,
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
    6. referencje,
    7. kwestionariusz osobowy,
    8. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
    9. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko kierownika Urzędu Stanu Cywilnego" w nieprzekraczalnym terminie do 26.08.2008 r.

Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Data ogłoszenia konkursu: 13.08.2008 r.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

  • Informuję, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu nr SK.0620/5/08:
    • Renata Ścierska - zamieszkała w Lędzinach.

Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie Format PDF PDF (28 KB).

Informacja o wynikach naboru

  • Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.0620/5/08 została wybrana pani Renata Ścierska, zamieszkała w Lędzinach.
  • Uzasadnienie dokonanego wyboru:
    Komisja rekrutacyjna stwierdziła, że p. Renata Ścierska posiada przygotowanie zawodowe do realizacji zadań na ww. stanowisku. Jednocześnie wykazała się znajomością regulacji prawnych z zakresu ustawy - Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy - Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego.

Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie Format PDF PDF (37 KB).

Powrót do pozostałych konkursów

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Gabriela Dereń, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 110, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 12, e-mail: kadry@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2008.09.05
Data udostępnienia: 2008.09.05 22:21:01
Liczba odwiedzin strony: 4885 (ostatnie odwiedziny 2024.06.30 04:20:05)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny