Biuletyn Informacji Publicznej
Miasto Lędziny
Miasto Lędziny
Regulamin pracy Urzędu
ISO w Urzędzie
Załatwianie spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Stan obsługi spraw
Opłaty, czynsze i podatki
Archiwa Urzędu
Procedury prawne
Przetargi
Zamówienia publiczne
Konkursy
Konsultacje
Strona główna Gmina Urząd Miasta Praca Urzędu Informacje Urzędu Rada Miasta
Konkursy

Nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego Urzędu Miasta Lędziny (SK.2110.2.2013)

Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
    2. dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem,
    3. nieposzlakowana opinia,
    4. wykształcenie wyższe geodezyjne lub informatyczne,
    5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    6. znajomość przepisów: ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Kodeksu cywilnego - Księga II: Własność i inne prawa rzeczowe, ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia Rady Ministrów z 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej i ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
    7. biegła znajomość komputera w zakresie podstawowym (WORD, EXCEL),
    8. udokumentowana znajomość zagadnień z zakresu oprogramowań GIS.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami w administracji państwowej lub samorządowej lub na stanowisku związanym z realizacją zadań, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
    2. uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    3. doświadczenie we wdrażaniu systemów GIS,
    4. znajomość tematyki dotyczącej wykonywania analiz GIS,
    5. dokładność, rzetelność, zdolności analityczne,
    6. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
    7. odpowiedzialność, kreatywność,
    8. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
    2. regulacja stanów prawnych nieruchomości gminnych,
    3. komunalizacja mienia Skarbu Państwa,
    4. prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie podziałów i rozgraniczeń nieruchomości,
    5. uczestnictwo w wizjach lokalnych i reprezentowanie gminy podczas czynności technicznych (pomiarów geodezyjnych) wykonywanych przy podziałach oraz rozgraniczeniach nieruchomości graniczących z mieniem gminnym,
    6. prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów oraz nadawanie numerów porządkowych nieruchomości,
    7. prowadzenie ewidencji gruntów gminnych,
    8. zarządzanie gruntami stanowiącymi mienie gminne,
    9. sprawozdawczość w zakresie prowadzonych spraw,
    10. zarządzanie gminnym systemem informacji przestrzennej oraz danymi w nim gromadzonymi,
    11. prowadzenie działań w zakresie pozyskiwania danych zewnętrznych oraz importowanie danych zewnętrznych do systemu,
    12. planowanie i realizacja działań w zakresie rozwoju i rozbudowy systemu informacji przestrzennej,
    13. wdrażanie nowych elementów systemu oraz organizowanie szkoleń w tym zakresie,
    14. dokonywanie analiz GIS na potrzeby wydziałów Urzędu lub jednostek objętych systemem.
  4. Warunki pracy na danym stanowisku
    Praca w budynku Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, na II piętrze. Bezpieczne warunki pracy. Stanowisko związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Lędziny, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu luty 2013 r. wyniósł 5,8%.
  6. Dokumenty aplikacyjne:
    1. życiorys - curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentu poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach),
    4. kserokopie świadectw pracy,
    5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
    6. referencje,
    7. kwestionariusz osobowy (Format PDF PDF (64 KB)),
    8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    11. kopia dokumentu potwierdzającego znajomość zagadnień z zakresu oprogramowań GIS.

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie: Urzędu Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, I piętro, p. 112 (Sekretariat Burmistrza) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Lędziny z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego" w nieprzekraczalnym terminie od 13.03.2013 r. do 22.03.2013 r.

Do wysyłanych dokumentów prosimy dopisać klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Data ogłoszenia konkursu: 12.03.2013 r.

Informacja o wynikach naboru

  • Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko przeprowadzonego na podstawie ogłoszenia nr SK.2110.2.2013 została wybrana pani Iwona Gawełek, zamieszkała w Mysłowicach.
  • Uzasadnienie dokonanego wyboru:
    P. Iwona Gawełek posiada przygotowanie zawodowe oraz umiejętności niezbędne do realizacji zadań na stanowisku podinspektora.

Pełną treść ogłoszenia można pobrać bezpośrednio ze strony w formacie Format PDF PDF (99 KB).

Powrót do pozostałych konkursów

 

Osoba odpowiedzialna za treść strony: Gabriela Dereń, Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, pok. nr 110, 43-143 Lędziny, tel.: (32) 216 65 11 do 13 w. 112, e-mail: kadry@ledziny.pl
Biuletyn redaguje: Anna Czap-Imiela, ZiP Soft s.c., tel./fax: (32) 238 34 90, e-mail: ledziny.bip@zipsoft.com.pl
Data wytworzenia: 2013.04.19
Data udostępnienia: 2013.04.19 23:30:59
Liczba odwiedzin strony: 3577 (ostatnie odwiedziny 2024.06.29 21:17:12)

Rejestr zmian strony    Redakcja biuletynu    Instrukcja obsługi    Informacje nieudostępniane 
e-mail: E-mail
Strona główna ] [ Gmina ] [ Urząd Miasta ] [ Praca Urzędu ] [ Informacje Urzędu ] [ Rada Miasta ]
Copyright © 2003-2015 Urząd Miasta Lędziny