 |
Wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy na terenach i budynkach stanowiących mienie komunalne Podstawa prawna - Art. 40 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 z późn. zm.).
- Art. 4 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20.12.1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 1997 r. nr 9 poz. 43 z późn. zm.).
- Uchwała nr XII/85/11 Rady Miasta Lędziny z dnia 1.09.2011 r. w sprawie wysokości opłat za reklamy umieszczane na terenach i budynkach stanowiących mienie komunalne.
Wymagane dokumenty - Wypełniony wniosek
DOC (81 KB), PDF (71 KB). - Plan sytuacyjny umieszczenia reklamy.
- Projekt graficzny reklamy.
Opłaty Za umieszczenie reklamy, od każdego rozpoczętego m2: -
reklamy usytuowane na budynkach - 30,00 zł + VAT, -
reklamy płaskie wolnostojące lub wiszące - 30,00 zł + VAT, -
inne - 35,00 zł + VAT, -
tablice reklamowe zainstalowane na urządzeniach infrastruktury gminnej - 50,00 zł + VAT. Miejsce złożenia dokumentów Sekretariat Burmistrza Miasta I piętro, pokój nr 112, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 122 e-mail: kancelaria@ledziny.pl Jednostka obsługująca Wydział Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej ul. Lędzińska 55, I piętro, pokój nr 107, tel. (32) 216 65 11 do 13 w. 126 e-mail: infrastruktura@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Zezwolenie na umieszczenie reklamy lub odmowa. Zezwolenie następuje w formie zawarcia umowy. Termin załatwienia sprawy Do 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane - w ciągu 2 miesięcy od daty złożenia wniosku, przy czym do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie zawiadamia się stronę postępowania, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy. Sposób przekazania informacji o sprawie Informacja telefoniczna lub e-mailem od pracownika Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej. Podpisanie umowy i jej odbiór osobisty w Wydziale Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej. Tryb odwoławczy Nie przysługuje.
|