 |
Potwierdzenie aktualności wpisu w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Podstawa prawna Ustawa z dnia 2.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 584). Wymagane dokumenty - Wniosek o wydanie zaświadczenia (
DOC (21 KB), PDF (18 KB)). - Kserokopia oryginału zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Opłaty Nie podlega opłacie. Miejsce złożenia dokumentów Główny Specjalista ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 106, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 152 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Jednostka obsługująca Główny Specjalista ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 106, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 152 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Dokonanie potwierdzenia na przedłożonym dokumencie. Termin załatwienia sprawy Bezzwłocznie. Sposób przekazania informacji o sprawie Bezzwłoczny odbiór potwierdzenia. Tryb odwoławczy Nie przysługuje. Pozostałe informacje Dane teleadresowe instytucji, które mogą być przydatne przedsiębiorcom można znaleźć w serwisie internetowym Urzędu Miasta Lędziny na stronie "Urzędy" w dziale "Informacje praktyczne".
|