 |
Udzielenie informacji o przedsiębiorcach Podstawa prawna - Ustawa z dnia 2.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 584).
- Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 783).
Wymagane dokumenty Wniosek o udzielenie informacji lub zaświadczenia o przedsiębiorcy. Opłaty Za wydanie zaświadczenia o wpisie lub braku wpisu w ewidencji - 17,00 zł. Miejsce złożenia dokumentów Główny Specjalista ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 106, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 152 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Jednostka obsługująca Główny Specjalista ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Ewidencji Podmiotów Gospodarczych I piętro, pokój nr 106, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 152 e-mail: ewidencja@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Wydanie zaświadczenia lub informacji o przedsiębiorcy. Termin załatwienia sprawy Do 7 dni od dnia złożenia wniosku. Sposób przekazania informacji o sprawie Przesłanie pocztą lub odbiór osobisty u Głównego Specjalisty ds. Wojskowych, Zarządzania Kryzysowego, Obrony Cywilnej i Ewidencji Podmiotów Gospodarczych. Tryb odwoławczy Nie przysługuje. Pozostałe informacje - Uzyskanie informacji ustnej lub telefonicznej o przedsiębiorcy jest bezpłatne.
- Udzielane są tylko informacje zawarte we wpisie w ewidencji działalności gospodarczej.
- Dane teleadresowe instytucji, które mogą być przydatne przedsiębiorcom można znaleźć w serwisie internetowym Urzędu Miasta Lędziny na stronie "Urzędy" w dziale "Informacje praktyczne".
|