 |
Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym Podstawa prawna - Ustawa z dnia 28.11.2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1741 z późn. zm.).
- Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2014 r. poz. 1628 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty - Wniosek.
- Dowód osobisty.
Opłaty Za wydanie zaświadczenia - 38,00 zł. Miejsce złożenia dokumentów Urząd Stanu Cywilnego parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 118 e-mail: usc@ledziny.pl Jednostka obsługująca Urząd Stanu Cywilnego parter, pokój nr 07, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 118 e-mail: usc@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Wydanie zaświadczenia. Termin załatwienia sprawy Bez zbędnej zwłoki. Sposób przekazania informacji o sprawie Wydanie dokumentu. Tryb odwoławczy Odmowa wydania zaświadczenia następuje w formie decyzji administracyjnej, od której przysługuje odwołanie. Odwołanie wnosi się do wojewody śląskiego w Katowicach za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Pozostałe informacje - Zaświadczenie o stanie cywilnym wydaje się osobie, której dotyczy.
- Wniosek o wydanie zaświadczenia składa się do wybranego kierownictwa Urzędu Stanu Cywilnego.
- Zaświadczenie jest ważne przez okres 6 miesięcy od daty jego sporządzenia.
|