|
Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby Podstawa prawna Art. 63 ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z późn. zm.). Wymagane dokumenty - Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy ( PDF (78 KB)).
- Zgody strony, na rzecz której decyzja została wydana, na przeniesienie tej decyzji na rzecz osoby ubiegającej się o jej przeniesienie.
- Oświadczenie wnioskodawcy o przejęciu wszystkich warunków ww. wymienionej decyzji.
- Upoważnienie (gdy w imieniu wnioskodawcy działa osoba upoważniona przez niego).
Opłaty - Za wydanie decyzji - 56,00 zł.
- Za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17,00 zł.
Miejsce złożenia dokumentów Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego II piętro, pokój nr 203, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 136 e-mail: geodezja@ledziny.pl Jednostka obsługująca Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego II piętro, pokój nr 203, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 136 e-mail: geodezja@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Wydanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby. Termin załatwienia sprawy Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, przy czym do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie zawiadamia się stronę postępowania, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy. Sposób przekazania informacji o sprawie Odbiór decyzji w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego w terminie wcześniej uzgodnionym lub przesłanie pocztą za potwierdzeniem odbioru. Tryb odwoławczy Od decyzji służy odwołanie, które wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem organu, który decyzję wydał. Odwołanie składa się w sekretariacie burmistrza miasta.
|