 |
Przyznanie dodatku mieszkaniowego Podstawa prawna Ustawa z dnia 21.06.2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. nr 2001/71, poz. 734, ze zm.). Wymagane dokumenty - Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego (
PDF (56 KB)). - Deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego (
PDF (75 KB)). - Zaświadczenie o dochodach (
PDF (76 KB)). Opłaty Nie podlega opłacie. Miejsce złożenia dokumentów Wydział Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej I piętro, pokój nr 107, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 126 e-mail: infrastruktura@ledziny.pl Jednostka obsługująca Wydział Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej I piętro, pokój nr 107, tel. (32) 216 65 11 do 13, w. 126 e-mail: infrastruktura@ledziny.pl Godziny urzędowania poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 Sposób załatwienia sprawy Wydanie decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego. Termin załatwienia sprawy Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, przy czym do terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu. O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie zawiadamia się stronę postępowania, podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy. Sposób przekazania informacji o sprawie Odbiór decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego w Wydziale Infrastruktury i Gospodarki Miejskiej w terminie wcześniej uzgodnionym lub przesłanie pocztą za potwierdzeniem odbioru. Tryb odwoławczy Od decyzji służy odwołanie, które wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem organu, który decyzję wydał. Odwołanie składa się w sekretariacie burmistrza miasta.
|