|
adres: | | ul. Lędzińska 55, pok. nr 203, 204, 205, 43-143 Lędziny | telefon: | | (32) 216 65 11 do 13, w. 120, 128, 136 | e-mail: | | geodezja@ledziny.pl (sprawy dot. nieruchomości oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego) geodezja2@ledziny.pl (sprawy dot. geodezji) e.goczol@ledziny.pl | naczelnik: | | mgr Ewelina Goczoł | godziny urzędowania: | | poniedziałek od 730 do 1700 od wtorku do czwartku od 730 do 1530 piątek od 730 do 1400 | Do głównych zadań realizowanych przez Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Ładu Przestrzennego należy: - w zakresie zagospodarowania przestrzennego:
- koordynowanie w uzgodnieniu z burmistrzem miasta prac związanych ze sporządzeniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- koordynowanie w uzgodnieniu z burmistrzem miasta prac związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy,
- wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- w zakresie geodezji:
- prowadzenie nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości,
- przygotowanie postanowień o możliwości podziału nieruchomości,
- przygotowanie decyzji zatwierdzających projekty podziału nieruchomości,
- inwentaryzacja mienia komunalnego,
- prowadzenie postępowania w zakresie rozgraniczeń nieruchomości,
- tworzenie gminnego zasobu nieruchomości,
- w zakresie gospodarki nieruchomościami:
- prowadzenie spraw związanych z wykupem nieruchomości na cele realizacji zadań wynikających z planu zagospodarowania przestrzennego,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z przygotowaniem do sprzedaży mienia komunalnego (zlecanie wykonania dokumentacji geodezyjnej, wyceny majątku, opracowywanie projektów uchwał organów gminy),
- organizowanie przetargów na sprzedaż nieruchomości gminy,
- przygotowanie terenów pod zorganizowane budownictwo jednorodzinne,
- przygotowanie umów dzierżawy najmu,
- regulacja stanów prawnych dróg,
- prowadzenie spraw dotyczących zamiany gruntów,
- naliczanie opłat za wieczyste użytkowanie gruntów i dzierżawy,
- rozliczanie wpłat z wydziałem finansowym,
- przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności,
- prowadzenie postępowań zmierzających do wyegzekwowania zaległych płatności z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz ładu przestrzennego m.in.:
- przygotowywanie wezwań do zapłaty,
- analiza stanu zadłużeń,
- przekazywanie spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego,
- współpraca z kancelarią komornika,
- prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych,
- prowadzenie korespondencji wyjaśniającej.
|